Piper

červenec 2007

autor: Štěpán Obrovský

malé náhledy | plná velikost
Roudnice Piper L-4J, a motor Continental A-65-8 Piper L-4J zatím ještě v hangáru v Roudnici Po startu z Roudnice z rwy 13, po pravé straně Říp
Roudnice Piper L-4J, a motor
Continental A-65-8
Piper L-4J zatím ještě
v hangáru v Roudnici
Po startu z Roudnice z rwy 13,
po pravé straně Říp
Roudnice Říp Elektrárna Mělník II (Horní Počaply) Zámek v Mělníku
Roudnice Říp Elektrárna Mělník II
(Horní Počaply)
Zámek v Mělníku
Chemička Neratovice (nad ní je zakázaný prostor) Severně od Neratovic. Drát ukazuje hladinu paliva. Žabinec kdesi v Čechách.:) Dálnice D11, v popředí obec Loukonosy a řeka Cidilina
Chemička Neratovice
(nad ní je zakázaný prostor)
Severně od Neratovic.
Drát ukazuje hladinu paliva.
Žabinec kdesi v Čechách.:) Dálnice D11, v popředí obec
Loukonosy a řeka Cidilina
Křížení dálnice D11 a rychlostní komunikace R36 Letiště Hradec Králové, v popředí Předměřice nad Labem Předměřice nad Labem, vzadu Hradec Králové, vlevo Labe Base leg pravého okruhu dráhy 16P (tráva) v LKHK
Křížení dálnice D11 a rychlostní
komunikace R36
Letiště Hradec Králové, v popředí
Předměřice nad Labem
Předměřice nad Labem, vzadu
Hradec Králové, vlevo Labe
Base leg pravého okruhu
dráhy 16P (tráva) v LKHK
Řídící věž na letišti v Hradci. Hangár Delta System Air,vlevo Cessna T206 OK-VON,vpravo Piper PA-34-200 Seneca OK-DKP Vyčkávací bod dráhy 16 na pojezdové C Sklady v Pouchově, v pozadí Hradec Králové
Řídící věž na letišti v Hradci. Hangár Delta System Air,vlevo
Cessna T206 OK-VON,vpravo
Piper PA-34-200 Seneca OK-DKP
Vyčkávací bod dráhy 16
na pojezdové C
Sklady v Pouchově, v pozadí
Hradec Králové
Městská část Slezské Předměstí a ulice Kladská Kdesi v lesích jiho-východně od Hradce Králové    
Městská část Slezské Předměstí
a ulice Kladská
Kdesi v lesích jiho-východně
od Hradce Králové
   
V pozadí kopce Dubina a Třebovské hradisko (jakoby hrby), nalevo od nich už je letiště v Moravské Třebové Sloupy vysokého napětí   Kopce Dubina a Třebovské hradisko, nalevo od nich už zřetelně patrné letiště LKMK
V pozadí kopce Dubina a Třebovské
hradisko (jakoby hrby), nalevo od nich
už je letiště v Moravské Třebové
Sloupy vysokého napětí   Kopce Dubina a Třebovské hradisko,
nalevo od nich už zřetelně
patrné letiště LKMK
finále dráhy 09 v Moravské Třebové Po přistání, za povšimnutí stojí palivová nádrž pod palubní deskou. Sedačky byly po třech hodinách hodně tvrdý:) Piper L-4J OK-UXE
finále dráhy 09
v Moravské Třebové
Po přistání, za povšimnutí stojí
palivová nádrž pod palubní deskou.
Sedačky byly po třech
hodinách hodně tvrdý:)
Piper L-4J OK-UXE
Piper L-4J OK-UXE motor Continental A-65-8 Piper L-4J OK-UXE Zlin 50 a Zlin 142
Piper L-4J OK-UXE motor Continental A-65-8 Piper L-4J OK-UXE Zlin 50 a Zlin 142
kokpit Z-50 V popředí červené Extra 300, za ní Maule M-7-235C Super Rocket OK-JAA zleva doprava: Su-29 OK-HXA, za ním Z-142 OK-PNC, Piper L-4J, Aero C-104
kokpit Z-50 V popředí červené Extra 300,
za ní Maule M-7-235C
Super Rocket OK-JAA
zleva doprava: Su-29 OK-HXA,
za ním Z-142 OK-PNC,
Piper L-4J, Aero C-104



Přístupů od 24. 4. 2002