O webu Bannery a partneři Letecké motory Popisy motorů Teorie a další články Slovník pojmů Časté otázky Srovnání motorů Převaděč jednotek Zajímavé odkazy Literatura Expozice For English readers Ruská letecká výzbroj Popis zbraní Články Pilot Súčka Technik u dopravky Jindřichův Hradec Letecké simulátory Jesenicko 2.0 ZK VFR Objects FSbox - crashboxy Přehled scenérií ČR Poznatky z tvorby Časté problémy s FS Lock On - tutorial Ka-50 Black Shark Ostatní Cyklovýlety Akce & fotky Kalendář akcí Mapa leteckým muzeí Letecké dny v ČR/SR Letecké dny a akce Aviatická pouť 2010 Aviatická pouť 2012 CIAF 2000 CIAF 2002 CIAF 2003 CIAF 2004 CIAF 2005 CIAF 2006 CIAF 2007 IFD 2008 Přerov 2005 Přerov 2006 Flying Rhino 2005 Flying Rhino 2007 Flying Rhino 2008 Flying Rhino 2009 Ramstein Rover 2012 Náměšť, Hradec 95/6 Náměšť 1995 a 1996 Náměšť 2006 Mošnov 1989 Den NATO 2006 Den NATO 2007 Dny NATO 2008 Dny NATO 2012 Čáslav 2007 Sliač 1964 Sliač 2003 Sliač 2005 Národné let. dni 2007 Malacky 2009 CSIAF 1992 Le Bourget 2007 RIAT 2009 TLP 2008 Duxford 2008 Kecskemét 2008 Kecskemét 2010 Airpower 2009 NTM 2009 Radom 2013 Cihelna 2006 Cihelna 2007 Cihelna 2010 Cihelna 2012 Den Pásovce 2009 Den Pásovec 2010 Kbely Bílý Potok Olomouc Neředín Králíky, tvrz Bouda Lešany Vyškov AirPark Zruč TM Brno Krakow 2013 Muz. Orla Bialego Świdnica Košice SPSL 2008 Messerschmitt Stif. Schleißheim Cottbus Gatow Peenemünde Sinsheim Gatčina NASM Castle Air Museum Hill Aerospace Museum Pacific Air Museum USS Hornet Planes of Fame Cradle of Aviation Kennedy Space Center Midland Museum of Flight USS Interpid Hendon De Havilland Museum Le Bourget Museum Linköping Aeroseum Ängelholm Moskva Siem Reap Bukurešť War Remnants Museum Rimini Caproni Automoto Autosalon 2005 AUTOTEC 2008 Ecce Homo 2005 Ecce Homo 2006 Ecce Homo 2007 Ecce Homo 2008 Ecce Homo 2009 FMX Brno 2010 Fotky z letů Let nad Jeseníky I Let nad Jeseníky II Let v Piper L4J Praha - Chania 2007 Ostatní Priessnitzův pohár 07 Delfín OK-ATS JAS-39 Gripen Panorama Medlánky 24.2.2008 Depozit TM Brno Dargen Ignis Brunensis 2008 aukce Mariánské Láz. California agric. mus. Petroleum museum Možnosti webu

Switch to English Přidat k oblíbeným Verze pro tisk
Spřátelené weby
L-39 Výcvikový systém ATM Online www.airbase.cz www.militarybox.cz Československá PVO další odkazy


LOCK ON

Modern Air Combat

Multiplayer
Hlavní strana

Hrát proti PC je sice pěkné, ale živý hráč je prostě živý hráč. Proto pokud máte vcelku slušné připojení na internet, domácí síť nebo jste na LAN párty, doporučuji zkusit multiplayer v LockOnu. Pokud se to umí, je to zábava :)

  1. Jak založit hru nebo se do ní připojit
  2. Co je dobré vědět
  3. Kde hrát na Internetu
  4. Jak to šlape na různých připojeních

Založit nebo připojit se do multiplayerové hry není v LockOnu žádný velký problém. Ať už chcete hrát po LANu nebo po Internetu, postup je stejný.

1. Jak založit hru nebo se do ní připojit

  1. Spusťte hru

  2. Klikněte na NTW - Network Play

  3. Objeví se okno s výběrem hry po LAN nebo po Internetu. Vyberte Internet.

  4. Pokud zakládáte hru, klikněte na tlačítko Server.

    1. Addr je nastaveno na All Interfaces, čili hra bude založena přes všechny síťové karty v PC. Pokud máte síťovou kartu jednu, zadejte do políčka jeji IP adresu (stačí vybrat ze seznamu)

    2. Port je standardně 10308. Pokud možno neměňte. Všichni připojení hráči musí mít stejný port.
    3. Rychlost Speed nastavte na skutečnou rychlost vašeho připojení.
    4. Pass je heslo vámi vytvářené hry (nemusí se vyplňovat)
    5. V Game Settings nastavte jméno hry, mód a maximální počet hráčů. Při módu kooperace bojují všichni hráči za jednu stranu, při Furball stojí proti sobě. Je to nedůležitý parametr, protože záleží jen na tom jak je vytvořena mise. Takže při Furballu stejně můžete hrát všichni za jednu stranu, apod.
    6. Tlačítkem Start založíte hru.
    7. Nyní budete vyzváni k načtení mise. 
  5. Pokud hru nezakládáte a chcete se k někomu připojit, klikněte na tlačítko Client.
    1. Do Addr musíte zadat IP hostitele.
    2. Port pokud možno nechejte 10308
    3. Nastavte rychlost připojení
    4. Je-li potřeba, zadejte heslo
    5. Tlačítkem Start vstoupíte do hry (nikoliv do cockpitu)
  6. V okně pro výběr koalice zvolte Red nebo Blue Coalition. Vpravo si ještě nastavte vaše jméno (Name)

  7. Nyní budete vyzváni ke zvolení letounu. Otevře se seznam dostupných letadel, problém je ale v tom, že se u nich nepíše, jaký mají úkol (alespoň u mě to tam není). Takže třeba vidíte MiG-29S, MiG-29S, MiG-29S, Su-25. Aby jste zjistili co který letoun má dělat, klikněte vpravo na Payload a tam podle podvěšených zbraní zjistíte jaký je úkol daného stroje v dané misi. V tomto okamžiku je potřeba se domluvit s člověkem, který zakládal hru. Letoun můžete kdykoliv změnit tlačítkem se siluetou letadla vlevo na obrazovce

  8. Pokud máte zvolen letoun, zpřístupní se tlačítko FLY a můžete letět. Podmínkou aby jste letěli je, že let musí být spuštěn už i na hostujícím počítači (host po nahrání hry musí zmáčknout S)

2. Co je dobré vědět

  • Chat se kdykoliv během multiplayeru zapíná CTRL+M. Kombinace ALT+M je chat mezi hráči stejného týmu.

  • Pool je seznam hráčů a score, zapíná se "uvozovkou"

  • Pokud hru neberete tak vážně, zapněte si v nastavení obtížnosti Permit Crash Recovery. Budete tak moci po havárii znovu startovat z místa, kde jste začínali misi, aniž by jste museli hru opustit. Po havárii jednoduše zmáčknete ESC a zvolíte RCVR.
  • Chcete-li si vytvořit v Mission Editoru vlastní multiplayerovou misi, musí mít letouny dostupné pro hráče zapnutu volbu Client

3. Kde hrát na Internetu

UBIsoft nabízí vlastního herní klienta pro hru online. Ten mi ovšem moc neseděl - po několika minutách se mi tam nedařilo spustit hru, tak jsem se poohlédl po něčem jiném. HyperLobby je něco podobného, ale hru se mi tu založit podařilo a byla viditelná a přístupná pro všechny ostatní hráče na HyperLobby. Ze začátku možná budete mít trochu zmatek v ovládání tohoto klienta, ale pak už to není nic složitého. Přes HyperLobby hraje LockOn obvykle tak 20 lidí.

U obou klientů se nejprve budete muset prokousat registrací, stačí postupovat podle pokynů. 

4. Jak to šlape na různých připojeních

Moc druhů připojení jsem nezkoušel, ale na bezdrátu 512/128 samozřejmě bez problému, kupodivu přes CDMA je odezva také velmi dobrá, takže taky bez problému. GRPS bych vyloučil hned. Těžko říct, jestli to modem 56ka zvládne - ozvěte se prosím pokud to zjistíte.

 

 

 




Přístupů od 24. 4. 2002