 |
 |
 |
 |
Několik exponátů je i na parkovišti |
Demontovaná ocasní plocha letounu MiG-21PFM |
MiG-21PFM s odmontovaným křídlem |
Motorový prostor letounu Su-20 |
 |
 |
 |
 |
Kabina Su-20 |
Su-20 |
Su-20 |
Su-20 |
 |
 |
 |
 |
Su-20 |
MiG-17F a MiG-15UTI (v pozadí) |
MiG-15UTI |
MiG-17F |
 |
 |
 |
 |
MiG-21PFM |
AŠ-62IR |
AŠ-62IR |
GTD-350 |
 |
 |
 |
 |
GTD-350 |
GTD-350 |
R11 F2S-300 |
R11 F2S-300 |
 |
 |
 |
 |
R11 F2S-300 |
R11 F2S-300 |
R11 F2S-300 |
R11 F2S-300 |
 |
 |
 |
 |
R11 F2S-300 |
R11 F2S-300 |
R11 F2S-300 |
R11 F2S-300 |
 |
 |
 |
 |
JK-1 Trzmiel |
Jeden ze dvou pulzačních motorů prostředku JK-1. Tah jednoho motoru byl 123 N při rychlosti otáčení 180 m/s |
Řez TS-11 Iskra bis B |
Řez TS-11 Iskra bis B, motor SO-1 |
 |
 |
 |
 |
Curtiss Hawk II |
Zmenšenina Curtiss JN-4H Jenny |
PZL P.11c |
Fouga CM.170 Magister |
 |
 |
 |
 |
Fouga CM.170 Magister |
Výstava, mapující napětí mezi SSSR a USA v době studené války |
Schéma sovětského jaderného útoku a americké odvety |
Sovětské letecké protiletecké řízení střely |
 |
 |
 |
 |
Sovětské PLŘS |
Americké PLŘS |
SEPR 841 |
SEPR 841 |
 |
 |
 |
 |
SEPR 841 |
SEPR 841 |
SEPR 841 |
F-104S letectva Itálie |
 |
 |
 |
 |
Radar FIAR R21G/M1 |
Radar FIAR R21G/M1 |
MiG-21MF, Mirage 5 BA a Harrier GR.3 |
SEPECAT Jaguar GR.1 |
 |
 |
 |
 |
LTV A-7 Corsair II |
Dassault Mirage 5 BA |
LTV A-7 Corsair II |
BAe Harrier GR.3 |
 |
 |
 |
 |
BAe Harrier GR.3 |
BAe Harrier GR.3 |
MiG-29UB |
RD-33, motor z MiG-29UB |
 |
 |
 |
 |
RD-33 |
RD-33 |
RD-33 |
RD-33 |
 |
 |
 |
 |
Mi-2R |
Vybavení Mi-2R |
Mi-2Ch |
Mi-2Ch |
 |
 |
 |
 |
Mi-2Ch |
Mi-2Ch |
Mi-2Ch |
PZL M-15 |
 |
 |
 |
 |
Tu-134A |
Tu-134A |
PZL M-15 |
PZL M-15 |
 |
 |
 |
 |
Tu-134A |
PZL M-15 |
Su-7 |
PZL-106AR Kruk |
 |
 |
 |
 |
Su-7 |
Su-20 |
Letouny Su, dále vlevo letouny MiG |
Su-22M4 |
 |
 |
 |
 |
Su-22M4 |
Su-22M4 |
MiG-23MF |
Su-20 |
 |
 |
 |
 |
Cessna A-37B Dragonfly |
MiG-21UM |
MiG-21M |
MiG-21US |
 |
 |
 |
 |
Opět a zase letouny MiG |
MiGy-21 |
MiG-21R |
MiGy-21 |
 |
 |
 |
 |
MiG-21PFM |
MiG-19PM |
MiG-19PM |
Lim-6bis |
 |
 |
 |
 |
PZL I-22 Iryda M-93K |
EM-10 Bielik |
EM-10 Bielik |
Transportní-nabíjecí vozidlo 2T6 na podvozku Ural 375. Součást protileteckého systému 2K11M1 "Krug" |
 |
 |
 |
 |
Ural 375 |
Ural 375 |
Amiot AAC.1 Toucan (Junkers Ju 52/3m g14e) |
Republic F-105D Thunderchief |
 |
 |
 |
 |
SAAB AJSF 37 Viggen |
SAAB AJSF 37 Viggen |
PZL-130TC-1 |
SAAB AJSF 37 Viggen |
 |
 |
 |
 |
SAAB AJSF 37 Viggen |
SAAB AJSF 37 Viggen |
SAAB J 35J Draken |
SAAB J 35J Draken |
 |
 |
 |
 |
SAAB J 35J Draken |
Vstupní ústrojí F-104 |
SAAB AJSF 37 Viggen |
SAAB AJSF 37 Viggen |
 |
 |
 |
 |
Protiletcká střela V-750 (blíže neurčené verze). Střela má demontován urychlovací motor. |
|
|
Focke-Wulf/Albatros L.101 |
 |
 |
 |
 |
Focke-Wulf/Albatros L.101 |
|
Blok s kanóny letounu MiG-15 |
Avia B.33 |
 |
 |
 |
 |
Druhoválečné stroje |
Bomby, raketové bloky, submuniční kontejnery ... |
A ještě jednou |
A naposled |
 |
 |
 |
 |
RS-2US |
Různé verze PLŘS R-3 |
Pravděpodobně střela Ch-66, nebo Ch-23. |
Ch-66, nebo Ch-23 |
 |
 |
 |
 |
R-24T (?) |
PTŘS Maljutka |
Vystřelovací sedadla |
A ještě z druhé strany |
 |
 |
 |
 |
Stratosférický oblek |
LFG Roland D.VI |
Expozice prvoválečné letecké techniky |
|
 |
 |
 |
 |
Grigorowicz M-15 |
Kabina Su-7 |
Motory D-30 |
Motory byly pravděpodobně vymontovány z letounu Tu-134 |
 |
 |
 |
 |
D-30 |
Jedny z mnoha pístových motorů v muzeu. |
Ráj fanouška pístových motorů. Jen toho světla by to chtělo trochu více. |
Urychlovacé motory pro sovětské bojové letouny |
 |
 |
 |
 |
Walter HWK 109-507 |
Walter HWK 109-507 |
Atar 9C |
Atar 9C |
 |
 |
 |
 |
Atar 9C |
Atar 9C |
Atar 9C |
Atar 9C |
 |
 |
 |
 |
Atar 9C |
Atar 9C |
Atar 9C |
Atar 9C |
 |
 |
 |
 |
RD-500 |
RD-500 |
RD-500 |
RD-500 |
 |
 |
 |
 |
RD-9B |
RD-9B |
RD-9B |
RD-9B |
 |
 |
 |
 |
RD-9B |
RD-9B |
RD-9B |
RD-10A |
 |
 |
 |
 |
RD-10A |
RD-10A |
RD-10A |
AL-21F3 |
 |
 |
 |
 |
AL-21F3 |
AL-21F3 |
AL-21F3 |
AL-21F3 |
 |
 |
 |
 |
AL-21F3 |
AL-21F3 |
AL-21F |
R-11F2S-300 |
 |
 |
 |
 |
R-11F2S-300 |
R-11F2S-300 |
R-11F2S-300 |
R13-300 |
 |
 |
 |
 |
R13-300 |
R-27F-300 |
R-27F-300 |
R-27F-300 |
 |
 |
 |
 |
R-27F-300 |
R-29B-300 |
R-29B-300 |
R-29B-300 |
 |
 |
 |
 |
Viper |
WSK SO-1 |
WSK SO-1 |
WSK SO-1 |
 |
 |
 |
 |
WSK SO-1 |
WSK SO-1 |
AI-25 |
AI-25 |
 |
 |
 |
 |
AI-25 |
AI-25 |
Vlevo AI-9, vpravo AI-24TW |
AI-9 |
 |
 |
 |
 |
AI-9 |
Kompresor turbínového motoru |
J79-GE-11A |
J79-GE-11A |
 |
 |
 |
 |
J79-GE-11A |
J79-GE-11A |
J79-GE-11A |
J79-GE-11A |
 |
 |
 |
 |
J79-GE-11A |
|
Mercedes E4F |
Clerget Blin 9B |
 |
 |
 |
 |
|
Rolls Royce Kestrel II S |
Siemens-Halske Sh-14 |
|
 |
 |
 |
 |
|
|
Argus As-5 |
|
 |
 |
 |
 |
|
|
Merlin Mk XX |
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
RD-21 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
odpředu R-13F-300 a R-29B-300 |
AL-7F1 |
AL-7F1 |
AL-7F1 |
 |
 |
 |
 |
AL-7F1 |
AL-7F1 |
AL-7F |
Lis-2 |
 |
 |
 |
 |
Lis-5 (VK-1F) |
Lis-5 (VK-1F) |
|
|
 |
 |
 |
 |
|
|
Reduktor VR-2 z vrtulníku Mi-2 |
GTD-350 |
 |
 |
Vlevo Pratt & Whitney R-1830-S3C4-4 Twin Wasp, vpravo Wright Whirlwind R-975 |
Sbírka leteckých motorů je obrovská |
Komentáře k této stránce
Warning: mysql_query() [
function.mysql-query]: Access denied for user ''@'localhost' (using password: NO) in
/data/www/leteckemotory.cz/www.leteckemotory.cz/article_comments.php on line
210
Warning: mysql_query() [
function.mysql-query]: A link to the server could not be established in
/data/www/leteckemotory.cz/www.leteckemotory.cz/article_comments.php on line
210
Není možné vkládat odkazy začínající http://, použijte h**p://.
Všechny položky formuláře jsou povinné. Nevhodné příspěvky budou bez varování mazány.