Ecce Homo 2008

Závody do vrchu na trati ve Šternberku, 31. května 2008.

Fotky ze sobotních cvičných jízd. Účast byla letos kvůli paralelně probíhajícím jiným závodů slabší. Organizace měla své mouchy - např. nechápu proč letos chyběl reproduktor na stanovišti 9 (vracečka v lese za Sojkou). Škoda rozlitého oleje, který při druhé testovací jízdě znamenal v součtu několikahodinové zpoždění. Velká část návštěvníků to nevydržela a odešla (včetně mě) ještě před druhou jízdou těch nejrychlejších vozů. Problémy podle online zpráv bohužel provázely i nedělní program. Právě online zpracovajství na stránkách vidím jako dobrou věc, informační kvalitu nemohu posoudit, motosport není mé hobby. Ještě by to chtělo trať pokrýt signálem WiFi, aby, když už třeba nefungují reproduktory, mohl být návštěvník informován přes telefon, PDA nebo notebook - např. včetně aktuálních fotek, které by "redaktoři" mohli právě přes WiFi okamžitě odesílat na server. Je to velká výzva pro organizátory, trochu sci-fi a nepředpokládám, že by se to v následujících letech povedlo realizovat. Umístění webkamery na start je chvályhodné, ne však její refreshrate, inspirací by mohla být téměr live kamera na letišti v Šumperku. A ta kamera by konec konců nemusela být jen jediná na celé trati. Věřím, že sponzor by se na toto našel.

No, uvidíme, jak se povede Ecce Homo 2009. První přesnější informace se začnou standardně objevovat přibližně v dubnu na stránkách www.eccehomo.cz. Výsledné časy naleznete na stejné stránkce, informace o dalších vrchařských závodech jsou na www.vrchy.com a www.dovrchu.cz.

Z letoška se i přes nešťastnou druhou sobotní jízdu urodilo hodně fotek, po pracném třízení jich tu zatím zůstalo cca 250 ks, možná to ještě prořežu. Je to 55MB, takže stahování se asi trochu protáhne.

malé náhledy | plná velikost
Ivo Krampota - BMW M3, sk.E1, 2990ccm... ... vůz vskutku budící respekt! Milan Galáš - BMW 2002 Ti,historic RV 1969, 1999ccm Pavel Kolář - ŚKODA 130RS, historic RV 1976, 1289ccm, trať projel průměrnou rychlostí 119.16km/h
Ivo Krampota - BMW M3, sk.E1, 2990ccm... ... vůz vskutku budící respekt! Milan Galáš - BMW 2002 Ti,historic RV 1969, 1999ccm Pavel Kolář - ŚKODA 130RS, historic RV 1976, 1289ccm, trať projel průměrnou rychlostí 119.16km/h
Milan Stejskal - FIAT 128SC, historic RV 1972, 1300ccm Příprava vozu Lionela Régala, očekávaný šampion závodu Lionel Champelovier - NORMA M20, sk.CN, 1998ccm Klid v depu
Milan Stejskal - FIAT 128SC, historic RV 1972, 1300ccm Příprava vozu Lionela Régala, očekávaný šampion závodu Lionel Champelovier - NORMA M20, sk.CN, 1998ccm Klid v depu
Vladimír Vitver - WR-9, sk.E1, 2000ccm Petr Vojáček a Martin Jerman oba ALFA ROMEO 147, sk.SP, 1998ccm Roman Holoch, ALFA ROMEO 147, sk.SP, 1969ccm Viktor Doležal - BMW 130i, sk.E1, 3500ccm
Vladimír Vitver - WR-9, sk.E1, 2000ccm Petr Vojáček a Martin Jerman oba ALFA ROMEO 147, sk.SP, 1998ccm Roman Holoch, ALFA ROMEO 147, sk.SP, 1969ccm Viktor Doležal - BMW 130i, sk.E1, 3500ccm
Vladimír Doubek - JEMA 630GT, sk.C, s motocyklovým motorem o objemu 1000ccm a výkonu 200Hp Pavel Vondrák - DANGEL 820JRD, historic RV 1972, 1999ccm Interiér vozu DELTA III, sk.NF, 1400ccm Jakuba Vonšáka Na srdci zahřál i tento sporťák, FERRARI F430 ...
Vladimír Doubek - JEMA 630GT, sk.C, s motocyklovým motorem o objemu 1000ccm a výkonu 200Hp Pavel Vondrák - DANGEL 820JRD, historic RV 1972, 1999ccm Interiér vozu DELTA III, sk.NF, 1400ccm Jakuba Vonšáka Na srdci zahřál i tento sporťák, FERRARI F430 ...
... a jeho agregát V8 o objemu 4.3l a výkonu 510Hp Dušan Nevěřil - LOLA B03/50, sk.E2, 2998ccm Příjezd na start. Petr Tykal - MTX 1-03 FORMULE, historic RV 1975, 1300ccm #230 Zlatko Bronzović - OPEL MANTA B GT/E, RV 1979 a #247 Mihael Alič - OPEL KADETT C GT/E, RV 1979
... a jeho agregát V8 o objemu 4.3l a výkonu 510Hp Dušan Nevěřil - LOLA B03/50, sk.E2, 2998ccm Příjezd na start. Petr Tykal - MTX 1-03 FORMULE, historic RV 1975, 1300ccm #230 Zlatko Bronzović - OPEL MANTA B GT/E, RV 1979 a #247 Mihael Alič - OPEL KADETT C GT/E, RV 1979
Guido Belli - LANCIA FULVIA ZAGATO, historic RV 1968, 1298ccm Příprava ke startu. Vlevo nejstarší vůz na trati #245. František Čečil a HAKAR, RV 1950, 1089ccm Tady František Čečil a HAKAR v detailu. Vozy se začínají řadit, Michaela #216 a Jindřich #217 Indrovi na vozech ŠKODA 120S, RV 1973
Guido Belli - LANCIA FULVIA ZAGATO, historic RV 1968, 1298ccm Příprava ke startu. Vlevo nejstarší vůz na trati #245. František Čečil a HAKAR, RV 1950, 1089ccm Tady František Čečil a HAKAR v detailu. Vozy se začínají řadit, Michaela #216 a Jindřich #217 Indrovi na vozech ŠKODA 120S, RV 1973
2x ŠKODA 130RS RV 1976, #191 Ĺubomír Valko a #201 Pavel Kolář Oskar Král, ŚKODA 130RS, historic RV 1976, 1300ccm Krásný Fiatek ... Josef Štěrba - FIAT ABARTH 1000TC, 982ccm Čekání na start, Hans K. Sieber - MTX 1/06 EASTER, historic, 1300ccm
2x ŠKODA 130RS RV 1976, #191 Ĺubomír Valko a #201 Pavel Kolář Oskar Král, ŚKODA 130RS, historic RV 1976, 1300ccm Krásný Fiatek ... Josef Štěrba - FIAT ABARTH 1000TC, 982ccm Čekání na start, Hans K. Sieber - MTX 1/06 EASTER, historic, 1300ccm
#246 Adam Klus - AVIA AE-2, 1300ccm a #242 Dan Klesnil, MTX 1-06 F.EASTER,historic RV 1981, 1300ccm Krásný MARCH 752, RV 1975, 1999ccm, za volantem Petr Vondrák Jiří Voves, SUBARU IMPREZA WRX STi, sk.N, 3390ccm Kamera ve voze Petra Vojáčka dává tušit, že bude k mání i on-board video.
#246 Adam Klus - AVIA AE-2, 1300ccm a #242 Dan Klesnil, MTX 1-06 F.EASTER,historic RV 1981, 1300ccm Krásný MARCH 752, RV 1975, 1999ccm, za volantem Petr Vondrák Jiří Voves, SUBARU IMPREZA WRX STi, sk.N, 3390ccm Kamera ve voze Petra Vojáčka dává tušit, že bude k mání i on-board video.
Miroslav Jakeš - MITSUBISHI LANCER EVO IX, sk.N, 3400ccm Václav Janík - MITSUBISHI LANCER EVO VIII, sk.A, 3398ccm Martin Jerman, ALFA ROMEO 147, brzdí do zatáčky Zahradní Petr Žižkovský, FORD ESCORT RS 2000, sk.SP, 1998ccm, na výjezdu ze zatáčky Zahradní
Miroslav Jakeš - MITSUBISHI LANCER EVO IX, sk.N, 3400ccm Václav Janík - MITSUBISHI LANCER EVO VIII, sk.A, 3398ccm Martin Jerman, ALFA ROMEO 147, brzdí do zatáčky Zahradní Petr Žižkovský, FORD ESCORT RS 2000, sk.SP, 1998ccm, na výjezdu ze zatáčky Zahradní
Jiří Los ml. - OPEL ASTRA OPC, sk.SP, 1998ccm v nájezdu do zatáčky Zahradní... ...a na výjezdu. Pěkná ostrá jízda!! V sobotu 1. ve skupině SP. Lukáš Vojáček, oficiálně zapsaný na OPEL ASTRA OPC, ale jede ve voze PEUGEOT 306, sk.SP, 1998ccm Dravý vůz Christiana Schweigera, VW GOLF IV KIT CAR, sk.A, 1999ccm
Jiří Los ml. - OPEL ASTRA OPC, sk.SP, 1998ccm v nájezdu do zatáčky Zahradní... ...a na výjezdu. Pěkná ostrá jízda!! V sobotu 1. ve skupině SP. Lukáš Vojáček, oficiálně zapsaný na OPEL ASTRA OPC, ale jede ve voze PEUGEOT 306, sk.SP, 1998ccm Dravý vůz Christiana Schweigera, VW GOLF IV KIT CAR, sk.A, 1999ccm
Antonín Daniel - BMW M3, sk.A, 3201ccm Jiří Theimer - PEUGEOT 306 MAXI KIT CAR, sk.A, 1998ccm, v zatáčce 'šel' na tři ... Martin Samek - FORD FOCUS KIT-CAR, sk.A, 1999ccm Jaromír Malý - SUBARU IMPREZA WRX, sk.A, 3391ccm, další z jezdců na třech
Antonín Daniel - BMW M3, sk.A, 3201ccm Jiří Theimer - PEUGEOT 306 MAXI KIT CAR, sk.A, 1998ccm, v zatáčce "šel" na tři ... Martin Samek - FORD FOCUS KIT-CAR, sk.A, 1999ccm Jaromír Malý - SUBARU IMPREZA WRX, sk.A, 3391ccm, další z jezdců na třech
David Grézl - BMW M3 E36, sk.A, 3200ccm Alfred Hilger - BMW M3, sk.A, 3201ccm Jeho vůz nadělal na trati ( k mé radosti ) mnoho rámusu! Václav Janík na MITSUBISHI EVO VIII v nájezdu do zatáčky Zahradní Jan Kobrle - BMW M3, sk.A, 3201ccm
David Grézl - BMW M3 E36, sk.A, 3200ccm Alfred Hilger - BMW M3, sk.A, 3201ccm Jeho vůz nadělal na trati ( k mé radosti ) mnoho rámusu! Václav Janík na MITSUBISHI EVO VIII v nájezdu do zatáčky Zahradní Jan Kobrle - BMW M3, sk.A, 3201ccm
Vůz BMW M3, sk.A, 3201ccm Niko Puliće, v sobotu s ním však jel Julo Konček Julo na výjezdu, za Zahradní Diváků bylo dost, ale i přes pěkné počasí jich bylo méně, než v jiných ročnících. Předváděcí vůz DODGE, svým zvukem dal najevo ukrytý mnohalitrový agregát. Snad 5-6litrů :-) ?
Vůz BMW M3, sk.A, 3201ccm Niko Puliće, v sobotu s ním však jel Julo Konček Julo na výjezdu, za Zahradní Diváků bylo dost, ale i přes pěkné počasí jich bylo méně, než v jiných ročnících. Předváděcí vůz DODGE, svým zvukem dal najevo ukrytý mnohalitrový agregát. Snad 5-6litrů :-) ?
Stařičký HAKAR již sjíždí po úspěšně zdolané trati. Hans K. Sieber mává divákům, jeho čas zaostal za nejlepším jezdcem na stejném voze o 18s Kamila Stará na voze MTX 1-03 F. EASTER, ukázala, že i ženy patří za volant Ondřej Mikov - MTX 1-03, historic RV 1975, 1299ccm
Stařičký HAKAR již sjíždí po úspěšně zdolané trati. Hans K. Sieber mává divákům, jeho čas zaostal za nejlepším jezdcem na stejném voze o 18s Kamila Stará na voze MTX 1-03 F. EASTER, ukázala, že i ženy patří za volant Ondřej Mikov - MTX 1-03, historic RV 1975, 1299ccm
Erich Denzler - OPEL ASCONA B, historic RV 1978, 1956ccm      
Erich Denzler - OPEL ASCONA B, historic RV 1978, 1956ccm      
  Gerd Jeschek - BMW M3, sk.N, 3201ccm Roman Holoch na ALFA ROMEO 147, 2. v sobotním treninku ve skupině SP  
  Gerd Jeschek - BMW M3, sk.N, 3201ccm Roman Holoch na ALFA ROMEO 147, 2. v sobotním treninku ve skupině SP  
    Hlučné BMW Afreda Hilgera Václav Janík, v sobotu jej ve skupině porazil jen Alfred Hilger
    Hlučné BMW Afreda Hilgera Václav Janík, v sobotu jej ve skupině porazil jen Alfred Hilger
    Na ostrém slunci opravdu nebylo traťovým komisařům co závidět Bohuslav Urban - ŠKODA FABIA, sk.E1, 1998ccm
    Na ostrém slunci opravdu nebylo traťovým komisařům co závidět Bohuslav Urban - ŠKODA FABIA, sk.E1, 1998ccm
  Viktor Doležal na trati, ve skupině v sobotu 13. Jan Kašpárek - ŠKODA FABIA, sk.E1, 1398ccm  
  Viktor Doležal na trati, ve skupině v sobotu 13. Jan Kašpárek - ŠKODA FABIA, sk.E1, 1398ccm  
Ivo Krampota na BMW M3, v sobotním tréninku mu patřilo 8.místo ve sk.E1 Zajímavé SUBARU INTERPRISE sk.E1, 3499ccm Petra Tomáška... ... a ještě ze zadu. V treninku mu v E1 patřilo 14.místo Dan Michl - MICHL 0804, sk.E1, 2800ccm. V treninku 3. ve skupině, 18. absolutně
Ivo Krampota na BMW M3, v sobotním tréninku mu patřilo 8.místo ve sk.E1 Zajímavé SUBARU INTERPRISE sk.E1, 3499ccm Petra Tomáška... ... a ještě ze zadu. V treninku mu v E1 patřilo 14.místo Dan Michl - MICHL 0804, sk.E1, 2800ccm. V treninku 3. ve skupině, 18. absolutně
Richard Vodička - MITSUBISHI LANCER EVO IX, sk.E1, 3400ccm Marek Rybníček - MITSUBISHI COLT EVO 550, sk.E1, 3990ccm V sobotním treninku 5. ve skupině Karel Hubáček - BMW 320 JSP, sk.E1, 3200ccm
Richard Vodička - MITSUBISHI LANCER EVO IX, sk.E1, 3400ccm Marek Rybníček - MITSUBISHI COLT EVO 550, sk.E1, 3990ccm V sobotním treninku 5. ve skupině Karel Hubáček - BMW 320 JSP, sk.E1, 3200ccm
Martin Šípek - BMW M3, sk.E1, 3201ccm David Komárek - MITSUBISHI ECLIPSE EVO 600, sk.E1, 3990ccm. V sobotu 2. ve skupině A tady je vítěz treninku sk.E1 ... ... Milan Kašpárek - AUDI TT-R DTM, sk.E1, 3998ccm ...
Martin Šípek - BMW M3, sk.E1, 3201ccm David Komárek - MITSUBISHI ECLIPSE EVO 600, sk.E1, 3990ccm. V sobotu 2. ve skupině A tady je vítěz treninku sk.E1 ... ... Milan Kašpárek - AUDI TT-R DTM, sk.E1, 3998ccm ...
... na trati dal o sobě rámusem hodně vědět!! Helmut Maier - VW SPIESS GOLF, sk.E1, 1599ccm    
... na trati dal o sobě rámusem hodně vědět!! Helmut Maier - VW SPIESS GOLF, sk.E1, 1599ccm    
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
      Pro experta v reflexní vestě nebyl problém vlézt do trati před přijíždějící závodní vůz.
      Pro experta v reflexní vestě nebyl
problém vlézt do trati před
přijíždějící závodní vůz.
       
       
       
       
       
       
       
       
     



Přístupů od 24. 4. 2002