O webu
Bannery a partneři
Popisy motorů
Teorie a další články
Slovník pojmů
Časté otázky
Srovnání motorů
Převaděč jednotek
Zajímavé odkazy
Literatura
Expozice
For English readers
Popis zbraní
Pilot Súčka
Technik u dopravky
Jindřichův Hradec
Jesenicko 2.0
ZK VFR Objects
FSbox - crashboxy
Přehled scenérií ČR
Poznatky z tvorby
Časté problémy s FS
Lock On - tutorial
Ka-50 Black Shark
Cyklovýlety
Kalendář akcí
Mapa leteckým muzeí
Letecké dny v ČR/SR
Aviatická pouť 2010
Aviatická pouť 2012
CIAF 2000
CIAF 2002
CIAF 2003
CIAF 2004
CIAF 2005
CIAF 2006
CIAF 2007
IFD 2008
Přerov 2005
Přerov 2006
Flying Rhino 2005
Flying Rhino 2007
Flying Rhino 2008
Flying Rhino 2009
Ramstein Rover 2012
Náměšť, Hradec 95/6
Náměšť 1995 a 1996
Náměšť 2006
Mošnov 1989
Den NATO 2006
Den NATO 2007
Dny NATO 2008
Dny NATO 2012
Čáslav 2007
Sliač 1964
Sliač 2003
Sliač 2005
Národné let. dni 2007
Malacky 2009
CSIAF 1992
Le Bourget 2007
RIAT 2009
TLP 2008
Duxford 2008
Kecskemét 2008
Kecskemét 2010
Airpower 2009
NTM 2009
Radom 2013
Cihelna 2006
Cihelna 2007
Cihelna 2010
Cihelna 2012
Den Pásovce 2009
Den Pásovec 2010
Kbely
Bílý Potok
Olomouc Neředín
Králíky, tvrz Bouda
Lešany
Vyškov
AirPark Zruč
TM Brno
Krakow 2013
Muz. Orla Bialego
Świdnica
Košice
SPSL 2008
Messerschmitt Stif.
Schleißheim
Cottbus
Gatow
Peenemünde
Sinsheim
Gatčina
NASM
Castle Air Museum
Hill Aerospace Museum
Pacific Air Museum
USS Hornet
Planes of Fame
Cradle of Aviation
Kennedy Space Center
Midland
Museum of Flight
USS Interpid
Hendon
De Havilland Museum
Le Bourget Museum
Linköping
Aeroseum
Ängelholm
Moskva
Siem Reap
Bukurešť
War Remnants Museum
Rimini
Caproni
Autosalon 2005
AUTOTEC 2008
Ecce Homo 2005
Ecce Homo 2006
Ecce Homo 2007
Ecce Homo 2008
Ecce Homo 2009
FMX Brno 2010
Let nad Jeseníky I
Let nad Jeseníky II
Let v Piper L4J
Praha - Chania 2007
Priessnitzův pohár 07
Delfín OK-ATS
JAS-39 Gripen
Panorama
Medlánky 24.2.2008
Depozit TM Brno
Dargen
Ignis Brunensis 2008
aukce Mariánské Láz.
California agric. mus.
Petroleum museum
|
Aukce Mariánské Lázněautor: Anton Čajkovič Letiště Marianské Lázně - Skláře v hangáru Komentáře k této stránce
2022-11-03 10:27:03
Yumi
Hello, It is a wonderful information and also get good knowledge and ideas from this article.The author is giving good thoughts and suggestions to each and every readers through this article. Looking forward to another article. Just visit our website too. https://j9korea.com/
카지노 제이나인 온 카지노 제이나인 토토 갤러리 제이나인 토토 커뮤니티 제이나인 제이나인 토토 사이트 추천
2022-10-30 10:42:33
Ethel
Place on with this particular write-up, I really come to feel this astounding web site requires an excellent deal a lot more attention. I’ll most likely be returning to read by way of far more, many thanks for the information!
2022-09-17 06:35:47
Andreas
bunadisisj nsjjsjsisjsmizjzjjzjzz zumzsert
2022-09-02 01:59:12
Erik
bunadisisj nsjjsjsisjsmizjzjjzjzz zumzsert
2021-01-17 12:35:11
Aleš Matonoha
komplet letadlo OK-JIQ prodáno do západní Afriky....nějaký právník co má dlouhé prsty....
2019-10-13 20:13:21
Petr winter
Byl jsem se na letisti podivat.rozbita okna,zarostla prijezdova cesta a volny pristup dirou v plote.Tak jen nostalgicka vzpominka na casy Slov airu.
2019-09-02 13:55:41
Vašek Liberec
Dobrý den, jen dotaz, jak to dopadlo s trupem AN2 OK-JIQ ? Kde se teď nachází ?
2019-03-03 03:42:11
Petr
OK-AJQ-Byl sem tehdy ještě malý kluk a byl to muj úplně první let letadlem..Pilotoval ho Drahomír Hyka,který mě po skončení práškování uložil do toho malinkého prostoru za "zásobníkem" a vzal mě sebou na základnu Letiště Hořín.Je smutné vidět,jak letadlo vypadá dnes. :/
2018-10-30 11:53:30
Jürgen Reinhardt
Was soll aus der Z-37 mit dem Kennzeichen OK-HJG werden? Immerhin spielt sie eine kleine Rolle in Folge 28 von Pan Tau.
2016-12-12 20:06:08
Karel Toman
Děkuji pplk.Brunclíkovi za pošlapání křídla OK-OJI , které momentálně uschopňuji.....
2016-08-27 20:07:38
František Čechovský
Na všech letounech AN-2 které vlastnil Slovair Mariánské Lázne-Skláře KIA,KIB,KII,KIO a další jsem,za jeho trvání měnil letecké motory AŠ-62 IR po dobu 12ti let a dále M-462 RF do letounů Čmelák.O letadla jsme se starali jako o vlastní pravidelné revize výměny vrtulí podle naletaných hodin personál byl školen a každý rok testy se znalolostí před SLI.Vše bylo na vysoké úrovni.Nastoupil jsem v roce 1981 nevím o tom že by zde společně s podnikem působil jakýsi Aeroklub jak uvádí někteří nezasvěcený pisálkové do pamětí o historii tohoto letiště.Byl jsem velice šokován když jsem viděl v hangáru po pár letech co se s letouny stalo.To mohli udělat snad jenom kriminální živli.Naprostý chnus jinak se to nazvat nedá.Kanibalizace rozkrádání všeho co se dalo.Doba po revoluci byla složitá a každý si dělal co si zamanul.Dodnes jsem letecký fanda a držím palce všem kteří v letectví pokračují.František Čechovský-důchodce.
2015-04-11 21:00:40
MIG15
OK-KII se v Marjankach nyni uschopnuje a novy majitel si ji preletne k sobe
2012-11-27 16:59:07
René
hruza .osobne jsem letel OK-KII a když ji vidim jak stoji rozebrana mám divne pocity.To byli časi když litala na Tachovem
Není možné vkládat odkazy začínající http://, použijte h**p://.
Všechny položky formuláře jsou povinné. Nevhodné příspěvky budou bez varování mazány. Pokud máte připomínky, nebo narazíte na chybu, prosím napište Zpět na homepage www.leteckemotory.cz |